måndag, april 05, 2010

jag har hamnat i en ny läsarperiod, det är därför jag är så dålig på att uppdatera. egentligen tog väl aldrig den förra läsperioden riktigt slut men jag läste lite mer som en normal människa där mitt på hållet. nu läser jag så fort jag kan och när jag inte läser längtar jag till böckerna.
böckerna jag fastnat i denna gång är trilogin berättelsen om fjärrskådarna av robin hobb som jag blev tipsad om här på bloggen under min förra peroid.
robin hobb har skrivit fler böcker som ankyter till den här trilogin om jag förstått rätt och jag känner redan hur det kryper i mig efter att få läsa dom med trots att jag inte riktigt hunnit läsa färdigt denna. dock tror jag att jag måste ha en liten paus ifrån läsandet för jag ligger och läser halva nätterna och det börjar märkas lite på hud och att jag blir trött för ingenting.
nu ska jag gå och lägga mig och försöka att bara läsa ett eller två kapitel så att jag får en någorlunda sömn. sov gott, kram

1 kommentar:

iandh sa...

Hej! Vilka fina smycken du gör! Fast jag tycker du tar alldeles för lite betalt... Ha det gott!

/ida