fredag, april 16, 2010

inställt

tidigare idag lät det som att resan skulle kunna bli av så jag satte igång med att rota i garderoben igen och prova kläder. när jag nästan var klar med klädprovningen kommer min lillebror uppför trappen och säger att det blir inget. pappa hade ringt resebolaget och då sa de att resan var inställd.
jag blev så arg och besviken så att jag kände att jag var tvungen att avreagera mig med att slå och sparka på kuddar och lite allt möjligt. jag var till och med på väg att råka sparka kelso bara för att han kom i min väg men jag hann upptäcka vad jag var på väg att göra i tid.

nu får vi se vad vi hittar på istället för vi hade planerat resan som så att mamma och jag skulle få fira vår födelsedag där. båda två fyller jämt och båda vill fly uppvaktandet så någonting måste vi hitta på.

Inga kommentarer: