torsdag, april 15, 2010

en lista..

snodd av nathalie

10 FAVORITER
Färg:
mörk turkos
Mat: idag, choklad. om man nu räknar det som mat. annars grekisk pyttipanna
Band: egentligen har jag många favoriter men just nu är jag himla sugen på billie the vision and the dancers
Film: även här har jag många favoriter men om jag verkligen måste säga en blir det benny & joon
Bok: oftast är det den jag läser för tillfället eftersom jag glömmer bort den jag läst när jag börjar på en ny
Sport: jag spelade fotboll när jag var lite så jag får väl säga det annars kan det vara roligt att titta på konståkning
Årstid: sommar
Veckodag: lördag
Glassmak: blåbär och pecannötkola, man måste äta dom tillsammans också
Tid på dygnet: åtta på kvällen, det är ungefär då inspirationen brukar komma fram

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
arg, börjar dock lugna ner mig
Smak: daim
Kläder: lila/rosa t-shirt, mjukisbyxor, randiga och roliga sockar
Bakgrund: Kelso
Nagellack: inget
Tid: nio
Omgivning: en massa stök
Irritationsobjekt: askmolnet och menshumör

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: kommer inte ihåg
Kysst någon du inte känner: ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
mamma, nathalie och elin
Du tycker om: listan på personer jag tycker om skulle bli bra mycket längre än så
Du inte gillar: pass

2 VAL
Kaffe eller te:
te
Vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN: att vi kommer kunna resa till egypten

Inga kommentarer: