tisdag, mars 02, 2010

klippt

jag gillar inte att knäppa kort på mig själv för det blir alltid så konstigt men vid en sån här förändring är man ju som tvungen.dåliga bilder men man ser ju det viktigaste, att jag skaffat lugg.
det känns lite konstigt men det tar nog inte särskilt länge innan jag glömt bort hur jag såg ut innan. det är ju en klar förbättring från hur det var förut, nu är det liksom inte bara en massa hår utan faktiskt en frisyr.

förutom att ha klippt mig så har jag inte gjort så mycket annat, är fortfarande förkyld men det är nog på bättringsvägen nu.
ikväll blire desperate housewives. brukar inte följa det men råkade se det där sista avsnittet med flygplanet och allt de så känner att jag måste se hur det gick.

4 kommentarer:

kajsa sa...

Fantastiskt! Du passar helt hejdlöst bra i lugg. Du fpr mig att tänka på 70-tal, lite Cher (när hon var snygg alltså och inte bestod av plast) och california dreamin med vinden i håret och solen i ansiktet. Gosh. Vackra flicka!

michaela sa...

vad fint det blev :)!

Caroline sa...

tack!:)

Lotta sa...

Jag kände likadant när jag gick till frisören igår. "Det är ju bara en massa hår!" och så klippte jag mig. Visserligen klippte jag mig mycket kortare, men men. Du är fin i lugg! Jag hoppas jag får se det live någon gång! XD