söndag, mars 21, 2010

idag har jag pysslat ihop 3 likadana halsband. det var mycket piller med någon svordom här och där och nu har jag väldigt ömmande fingertoppar. men det var värt allt det för det är de finaste halsband jag någonsin gjort. så här sitter jag med mina ömmande fingertoppar och flinar fånigt för mig själv och känner mig löjligt nöjd.
imorgon när det är bättre ljus ska jag fota och lägga upp dom i shopen med lite andra smycken jag gjort nu på slutet. och till veckan måste jag ta mig till stan för att köpa mer kedjor så att jag kan göra ett likadant halsband åt mig själv också. men just nu måste jag gå på en promenad för jag känner att jag behöver röra på mig efter att ha suttit med halsbanden mest hela dagen.

lite ledtrådar på hur halsbandet ser ut; kedjor, pärlor, ros, svart, silver

1 kommentar:

kajsa sa...

Vill se bild. Vill vill se bild.