måndag, februari 15, 2010

nu de senaste dagarna har jag beställt lite material så att jag kan göra verklighet av en massa smyckesidéer som jag haft ett tag nu. det känns väldigt jobbigt att vänta på att det ska dimpa ner i postlådan, skulle helst av allt fått det direkt jag betalat. menmen nu finns det ju inget jag kan göra så det är bara att vänta (suck). eller det enda jag kan göra (och kommer att göra) är att springa ut till postlådan så fort postbilen varit förbi och kolla om det finns något paket till mig och kolla mobilen var och varannan minut för att se om jag fått en smsavi.
i ett av paketen så ska det även finnas ett block i a3 vilket känns himlarns bra för de papper jag använder mig av nu (ca 16*24 cm) känns på tok för litet och så har jag känt rätt länge nu. man känner sig som instängd på ett vis.
lite lustigt egentligen för när jag köpte dom så kändes det som att jag inte kunde fylla dom och nu så räcker dom inte till

Inga kommentarer: