tisdag, februari 23, 2010

färdig!

idag blev a3 porträttet färdigt. det var egentligen tänkt att jag bara skulle använda tusch och stålpenna men just när jag var på väg att förklara den färdig åkte penseln och vattnet fram och glad är jag för det för jag gillar den bättre så här.
bilden jag utgick ifrån ligger i min inspirationsmapp men jag är ungefär 99% säker på att det är Yvan Rodic som tagit bilden.det gick inte att få en bra bild på den inomhus så ni får en tumme och lite snö på köpet.
om ni tycker att hon ser lite skev ut kan det bero på att 1. pappret är buckligt, eller 2. hon faktiskt är skev. vad det än är så är det precis som det ska vara

5 kommentarer:

nattanorberg sa...

Svar till kommentar: Jag har idag som första dag :) Ja, prova en vecka så ser du om du fortsätter!

Hallon sa...

ÅHHO! Så himlarns tjusigt! Hallon likes, likes a lot! ;D

Caroline sa...

kakan likes that hallon likes it:P

san sa...

Hej!
Jag fick en utmaning som går ut på att berätta sju saker om sig själv. Och sedan skicka den vidare till sju andra. Vore kul om du antog den...=)
Du hittar den på luckysus-san.blogspot.com
MVh Susanne

Moa - En magisk purt... sa...

Fantastisk! Jag gillar skevhet!

Tack för penntipset! Jag var inte konstnärsbutiken idag och provade tusch men nej, det får bli bläck ett tag till!