tisdag, januari 19, 2010

shopping, sockar och onödiga galgar

turen till staden innehöll shopping, fika och rebecka, himla trevligt var det och måste göras om snart:)
jag köpte ovanligt mycket för att vara jag men det var som vanligt inte så mycket kläder och sånt. blev mycket verktyg (om man nu kan kalla det de) och pyssel till smycken och en massa sockar. alla mina sockar har sprungit och gömt sig så jag har varit tvungen att gå och tjuva mammas. dock har jag haft mina egna sockar på mig idag fast de är omaka, en limegrön och en turkos:P man tycker ju ändå att när jag har såna färger på sockarna så borde de inte försvinna så lätt men tydligen så gör dom det ändå.
jag köpte även trosor och när jag kom hem såg jag att de inte hade tagit bort galgarna som de hänge på. väldigt onödigt tycker jag eftersom det är väl ändå bättre att de använder dom igen.. men för att det inte skulle vara helt dumt att det fick följa med mig så tog jag mig en promenad och lämnade in dom på återvinningsstationen.
att ta en promenad till återvinningsstationen är något jag tycker att jag kan fortsätta med för jag verkar inte kunna promenera utan mål nu för tiden och jag tar ju samtidigt hand om miljön lite vilket jag vill göra mer än vad jag gör. så om jag fortsätter med det här så är det ju ett steg i rätt riktning:)

Inga kommentarer: