torsdag, januari 21, 2010

idag har jag fått agerat taxichaufför till nästan alla i min familj, trevligt för det är väldigt kul att köra bil (dock är det som allra roligast på sommarnätterna). trevligt att få träffa lite vänner under ett av mina taxiuppdrag också.
när jag inte har varit chaufför har jag läst tredje twilight-boken och nu har jag nästan just läst ut den och jag är så irriterad på den där jäkla bella så jag vet inte vad. det är så löjligt att jag blir så irriterad för det är ju trots allt bara en bok men jag borde inte bli förvånad för jag vet ju hur jag lever mig in i böcker, filmer och allt sånt.

imorgon har jag tänkt ta tag i att göra fler smycken till shoppen för nu i veckan har jag införskaffat de material jag saknade plus lite till. har några hemskt fina idéer i huvudet och jag hoppas att de blir lika bra i verkligheten

Inga kommentarer: