söndag, december 13, 2009

knappansikte 2

idag har jag jobbat en del med knapptavlan och just nu ser den ut så här.det är både drygt och avslappnande på samma gång. det dryga är att leta efter knappar som passar och det avslappnande är att sy fast dom. hade det inte varit för själva letandet hade jag säkert hunnit med att täcka minst dubbelt som mycket som jag gjort.
jag tror att det är bra att jag knäpper kort på den så att jag ser att jag kommer någon vart så tanken är att jag ska lägga in en bild på den minst varannan dag tills allt är täckt. duken mäter 60x42 cm har jag för mig men jag kommer inte kunna täcka precis allt pga att kilramen är i vägen.
jag önskar att jag hade haft mer variation på storlek och nyans för som det börjar se ut nu snart så har jag bara samma sorts knapp kvar.. får väl helt enkelt ta och klicka hem lite knappar från tradera.

Inga kommentarer: