tisdag, december 08, 2009

det har inte gått så bra att få till detaljer och sånt på loggan så jag tänkte att jag kunde göra några tutorials. dock så verkar inte alla kortkommandon funka för mig och eftersom det är på engelska så kan det ibland vara riktigt svårt fatta vad dom vill och sen försöka hitta åt det genom att klicka sig fram. det är verkligen inte logiskt upplagt enligt mig..det här är ungefär vad jag lyckats lära mig nu på morgonen. vilket jag inte har någon nytta av alls när jag ska göra loggan.

det är nästan så att jag önskar att jag vore en sån som nöjde sig med nåt så simpelt som typ en boll med text men nu är jag ju inte en sån som gör det. jag ska banne mig få den där loggan som jag vill ha den eller åtminstone nästan och blir den inte klar till 8 januari får jag väl ha en enklare version där till att börja med men jag tänker fortsätta att försöka. jag kommer säkert att vara döless då men det får jag helt enkelt skita i.

Inga kommentarer: