torsdag, november 12, 2009

sömnbrist

inatt kunde jag inte sova (som många andra nätter nu på slutet) vilket resulterade i att jag läste lite böcker, först alldeles för intressanta böcker och sen otroligt tråkiga böcker (läs kurslitteratur) och att jag gjorde dessa två.ett fårhuvud som jag hittade i en av de intressanta böcker (grön design) och ritade sedan av på krympplast. en annan natt när jag inte kunde sova gjorde jag en geisha men då utgick jag ifrån en skiss istället (har dock inte tagit någon bild på den ännu).
jag köpte några kamstommar för ett tag sen (eller jag antar att det är kamstommar, nu är det det i alla fall) och jag hittade åt dom inatt så självklart blev det en fascinator inatt också (jag tror i alla fall att den här typen av håraccessoar kallas så)
och så här ser den ut i håret. alla korten togs i morse så jag var mycket trött och ostabil och därför är bilderna som dom är. är fortfarande trött och ostabil så det hade inte bilvit någon skillnad om jag tagit dom nu, menmen så går det när man sover för lite och för dåligt plus att man får röda ögon.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

TUSAN VA SNYYYGGT!!!! Jag gilla kammen :D

Caroline sa...

tackar^^ om du vill så kan jag göra en till dig:)