söndag, november 29, 2009

om smyckena och försäljning

nu har mamma och jag just varit och kikat på det nyöppnade caféet/butiken. tydligen så var det så att den ena av dom (hon jag inte hade pratat med) också gjorde smycken och ville bara ha dom smyckena i butiken till att börja med. men de köpte ändå två ringar av mig som jag tror att de skulle ha själva och sa att jag kunde få stå och sälja på en marknad i december och det tänker jag nog göra så det är bara att sätta igång och göra smycken ;)

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

Vad tråkigt att det inte blev nåt med det där :/ Men det kommer säkert flera tillfällen :) Vars ska den där marknaden vara? Har ju också en hel del smycken, så om du behöver fylla ut ditt bord så kanske vi kan stå ilag?

Caroline sa...

som jag förstod det skulle jag få stå tillsammans på deras bord och jag vet inte huruvida de har plats för fler eller inte.
den ska i alla fall hålla till på bruksgodset, tror det ligger i banafjäl.