fredag, november 06, 2009

idag var det tänkt att jag skulle göra några ärenden på stan men kroppen min behövde ta igen sig lite. så istället för stan så har jag fortsatt att pyssla lite på julklappar och börjat med en kjol.
jag hade tänkt att köpa något nytt tills imorgon för då ska jag och några kompisar ut men eftersom jag inte for till stan nåt så blev det till att sy istället. sen är det bra att jag syr något istället eftersom jag har lite lite pengar just nu så jag sparar rätt mycket på att sy själv. jag vet inte hur mycket kjolar kostar nu för tiden men den sista jag köpte i butik för fullt pris gick på kanske 200 kr och den jag håller på med nu går på max 10 kr. sparar rätt mycket med andra ord, det är som att det skulle vara 95% rabatt i butiken ;P

1 kommentar:

nattanorberg sa...

inte illa du! :D på tal om billigt köpte jag en klänning på VILA för 49 kr igår! Gick på 5oo spänn innan ;) haha, vi ses i morgon förresten! :D