onsdag, november 25, 2009

aloe vera partyt igår var mycket trevligt och jag ska köpa några grejer därifrån, bl.a. en deodorant som är utan aluminium. ända sedan i sjuan-åttan har jag letat lite efter en utan aluminium så nu när jag kom över en tyckte jag att jag skulle slå till. 90 kr kostar den men då sa hon att den skulle räcka i ungefär ett år så då tycker jag absolut att det är värt.

idag var det tänkt att jag skulle göra en massa olika saker men jag har som kännt mig hängig så det har inte blivit så mycket gjort, mest bara suttit/legat. nu känner jag mig dock rätt bra förutom att jag har fått ont i magen men det rår jag för själv då jag har ätit lite för mycket kladdkaka.

imorgon ska jag göra något som jag känner att jag börjar bli väldigt nervös inför. får se om jag berättar vad jag ska göra sen efter jag gjort det. det enda som behövs sägas om det nu är att jag är nervös och väldigt osäker på vad jag ska säga och göra men förhoppningsvis kommer jag på det tills imorgon.

Inga kommentarer: