torsdag, oktober 29, 2009

jag sov dåligt inatt. kunde inte sluta tänka, fick för mig att jag kände saker jag är ganska säker på att jag inte känner, saknade en vän.
sov kanske fyra och en halv timme som max och sedan skulle det vara föreläsning hela dagen lång. jag minns inte så mycket av vad som sas men jag får kolla igenom mina anteckningar imorgon då jag slipper fara till skolan (sovmorgon, woh!). jag är sjukt trött nu och borde antagligen gå och lägga mig men jag ska vara uppe en liten, liten stund till. men godnatt i förskott gott folk hoppas ni slipper ligga och vrida er innan ni somnar och att när ni somnat slipper hemska mardrömmar

1 kommentar:

Rebecka sa...

Låter drygt, men hoppas att du sovit gott nu och att du förstod dina anteckningar :P Jag brukar ha en tendens att inte förstå ett piss av vad jag skrivit när jag är trött, sadly but true x)