fredag, oktober 23, 2009

idag har vi firat farmor som fyllde 87 igår. helt knäppt att hon är så gammal nu, jag tycker att hon fyllde 80 för max 4 år sedan.
förutom farmorfirande ha jag idag köpt årets första julklapp. jag tror inte att jag någonsin har börjat så här tidigt men det är ju bra att jag börjar nu så slipper jag kanske panikköpa något.
imorgon sitter jag och gör högskoleprovet vilket inte känns så bra då jag har blivit av med min teoretiska sida men förhoppningsvis känner den att den ska komma tillbaka imorgon så att det går galant. något som inte heller känns bra är att jag inte vet exakt vars jag ska för jag hann inte hitta salen idag innan alla dörrar låstes.. blir till att komma dit lite tidigare och tokleta innan.

jag har ju inte hittat laddaren till mobilen än så idag beställde jag en men den lär väl inte komma förrän på tisdag. jag hade i alla fall möjlighet att ladda den ikväll så det går att nå mig nu ett tag.

Inga kommentarer: