söndag, juli 19, 2009

loppisfynd

i fredags for mamma och jag på loppis i gottne. dessa fick följa med mig hemen lampa för 10 kr (ska dock byta ut hela elgrejen)
ett kakfat för 7 kr. tycker att det var himla fint dock syns det inte riktigt på bilden (av någon anledning vill inte den här bilden ligga ner då jag ladda upp den på bloggen så det får ni stå ut med)
5 st koppar med fat (de till höger) 18 kr. de till vänster hittade jag igår när vi var på nordmalingsmarknaden och jag vart så glad för jag trodde att jag råkat hitta likadana som de till höger men det hade jag ju inte som ni ser. dock tycker jag att de är tillräckligt lika för att funka ihop ändå:) de var förövrigt 5 koppar och 6 fat för 10 kr

imorgon börjar jag att jobba så ska gå och lägga mig snart så godnatt på er!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, ett sånt silverfat har vi! Riktigt najs att servera något nybakat på XD Det har varit min favorit hela uppväxten XD

Lampan känns också barndom XD

Caroline sa...

ja såna fat är nog lite av en favorit för mig, då var det bra att jag hittade ett så billigt^^