lördag, juli 25, 2009

har kollat på lite bilder från förra sommaren vilket är både roligt och usch. usch för att jag även på de bilder där jag gör fula grimaser så är jag finare än vad jag känner mig nu för tiden. jag tränade iofs rätt mycket förra sommaren iaf om man jämför med denna så antagligen är det därför, jag såg och kände mig fräschare då helt enkelt.
imorgon blir det bestämt en långpromenad om inte jag blivit mera förkyld (jag har ju jobbat i regnet hela veckan typ). sen ska jag försöka orka med att promenera efter jag jobbat nu i veckan, helst varenda dag, vilket borde vara lättare denna vecka än förra då familjen var i fillingen då så jag for dit och åt vilket resulterade i att jag var hemma vid sju-åttatiden och då var man rätt trött efter att har kört en massa bil och jobbat osv.

1 kommentar:

nattanorberg sa...

jag funderar på att ta en promenad nu idag efter att jag slutat jobba vid tre :) Jag skickar ett sms när jag slutat!