onsdag, juli 01, 2009

har inte varit så bra på att uppdatera här nu på sistone så jag tänker berätta lite kort om några dagar.

i fredags hade jag en heldag med nathalie. på dagen gick vi på loppis och second hand vilket resulterade i att jag blev två ringar rikare. den ena har blivit en favorit, den har en hemskt liten camé och är jättefin.
på kvällen hade vi picknick och sen gick vi lite på hamnfesten. picknicken var mysig fast vi hade gärna sluppit gubben som kom och skulle ha hjälp med sitt bälte..

i lördags hjälpte vi storebror att flytta (dock har det varit krångel så han kanske måste flytta hem hit igen).
både jag och bror skulle på hamnfesten så vi gjorde iordning oss i den nya lägenheten. det var hemskt krångligt att hitta en parkeringen som inte låg så långt bort så vi fick helt enkelt nöja oss med en lång bort och bror fick hoppa sig fram en massa med sina kryckor. väl på hamnfesten var jag först med bror och hans kompisar men sen hittade jag michaela och nathalie (michaelas nathalie). det var verkligen jätteroligt att träffa michaela igen må jag säga.

i måndags så badade jag för andra gången i år (den här gången doppade jag hela mig) och det var faktiskt riktigt varmt.


och nu framöver kommer jag fortsätta att var dålig på att uppdatera för imorrn så åker jag nathalie, christofer och några andra till gatufesten men jag kanske skriver ett kort inlägg innan jag far. kommer iaf hem på söndag tro jag.

2 kommentarer:

nattanorberg sa...

Det ska bli väldigt kul att åka iväg ett tag :D

Anonym sa...

det var roligt att träffa dig med :D du, jag, kepsen och hatten haha!