onsdag, juli 08, 2009

gatufesten

här kommer lite bilder från gatufesten

moneybrother
hammerfall

efter hammerfall vart jag som lite distraherad så det var det sista jag knäppte på. var egentligen dålig på att knäppa kort på hela helgen. såg då jag lagt in bilderna på datorn att jag nästan bara hade bilder på moneybrother, hammerfall och nathalie och jag så bilderna berättar inte så mycket så då får väl jag berätta istället.

torsdagen kom nathalie jag och christofer ner. vi gjorde iordning husvagnen och så, dock blev det ingen gatufest denna kväll utan vi satt och hade det trevligt vid husvagnen istället.

fredagen kom två kompisar till christofer ner. vi for in till gatufesten, missade lena och orup eftersom vi var tvungna att besöka de ljuvliga bajamajorna. nathalie och jag gick och såg på moneybrother. senare skrämde nathalie upp oss genom att glömma sin börs på en restaurang, lyckligtvis hittade vi den relativt snabbt och allt var kvar.

lördagen såg vi på tomas ledin. nathalie och jag var väldigt party och spanade på killar åt mig för skoj. sen gick vi ju och såg hammerfall och efter det vart jag ju som sagt distraherad..
lördagen var helt klart roligast. fredagen kändes som uppvärmningen alltså var väl lördagen själva matchen eller nåt, och en match som man vann också dessutom ;P

söndagen for vi på ikea och birsta city och där köpte jag mig ett par örhängen, en klänning, lite pysselsaker, ljus och nå lådor. bra grejer va det iaf.

och det var allt jag ville berätta om det nu, vi hörs!

Inga kommentarer: