söndag, juni 07, 2009

i fredags var det 7-dagars. det var porrtema så jag hade nätstrumpbyxor sen hade vi gjort klasströjor så jag hade även den. tyvärr hade jag inte laddat batterierna till kameran så jag har bara några få bilder, har tänkt att jag ska tigga några utav nathalie sen någon gång.
vi hade som vanligt himla roligt dock var det inte lika roligt som 25-dagars fast då hade jag ju tagit körkortet å allt. dansade gjorde vi i alla fall och det kändes i benen sen efteråt då vi gick ner på stan.
synd bara att inte hela klassen kunde vara med men vi ska ju göra en massa saker till veckan också så :)

resten av helgen har jag inte direkt gjort något intressant. det mest intressant är väl typ att jag promenerat och klippt gräs men det är skönt med såna helger ibland :)

2 kommentarer:

Slippdah sa...

Jag tycker denna dagars var mycket roligare än 25 :b

nattanorberg sa...

Jag tycker förra dagars var roligare än 7 dagars :p haha, fan va det känns overkligt att vi ska ta studentetn på fredag :O Tyvärr verkar det som att det ska regna dåå :/