torsdag, april 16, 2009

smile!

idag for jag in till stan för att jag hade körlektion och passa på att plugga lite teori. när jag kände mig klar med det för dagen gick jag på secondhand och jag kom hem med ett mönster på en klänning, en väska och en stor bit tyg i en riktigt fin lila färg (skönt var det dessutom). (ingen bild på allt det för jag är lat). allt som allt gick det på 50 kr. jag höll förresten nästan inte på att behöva betala för väskan då de trodde att det var min egen:P

när jag stod och väntade på bussen hem gick en liten unge förbi mig och han log jättestort åt mig. jag blev himla glad och log tillbaka vilket gjorde att han log ännu mera. tänk att ett litet leende från en helt främmande människa kan göra en så glad, jag blir till och med glad nu då jag sitter och tänker på det.

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är fascinerande hur ett leende kan smitta av sig så starkt! Jag tycker det är fint ^^