torsdag, april 23, 2009

bra dag!

idag har jag haft muntliga nationella, svenska b. vilket innebär att man ska hålla tal i 5 minuter och jag kan inte säga annat än att det gick så otroligt bra! fick även veta hur det gått på skriftliga och där hade jag tydligen skrivit bättre än vad jag brukar, det var iaf så han sa. så jäkla skönt! liksom va bra att jag gjorde en uppsving på nationella.

sen har vi haft idrott idag där vi spelade både handboll och fotboll. jag brukar inte gilla handboll direkt men idag var det skitroligt och även fotbollen var rolig, jag låg till och med och skrattade på golvet för att jag föll. sen skrattade jag åt att jag skrattade:P enda negativa var att vi inte var så många så man spelade nästan hela tiden och då vart man rätt less men nu så här i efterhand känns det riktigt bra att verkligen ha fått kämpa:)

fint väder är det idag också! och snart ska jag ha bild vilket jag har längtat efter!

Inga kommentarer: