söndag, mars 08, 2009

igår for jag till umeå med nathalie. där blev det en del shoppande och korvköpande av en gubbe jag inte fatta nåt av. jag tyckte det lät som att han sa att jag skulle förföra nathalie eller tvärt om, vilket minns jag inte. det han egentligen sa var "hon får före dig".
hur som helst så kom jag hem med en kjol, ett linne, två roliga klockor och ett par otroligt fina skor. jag tror att jag är kär i dem, nu önskas varmare väder så att jag faktiskt kan börja använda dem och en massa andra skor.

idag då. funderade på att sy en kjol men jag verkar ha förlagt tyget någonstans. sen var det tänkt att jag skulle räkna matte idag men det vart inget av det för jag fick ett stirt målarsug och det var ett tag sen så jag kunde helt enkelt inte stå emot. jag har gjort en och en halv bild kan man säga och än så länge är jag nöjd. om jag orkar sen kanske jag lägger upp som här men risken är stor att jag glömmer bort dem ett tag och då har nog lyckan över dem gått över:P

nä nu måste jag försöka söka mig till sängen för det är skola imorgon, tyvärr.. god natt!

Inga kommentarer: