torsdag, februari 05, 2009

sitter på skolan nu och väntar på att jag kan fara hem. orkade inte helt enkelt inte gå på stan mellan körlektionen och bussen.
körandet känns som att det står stilla och det tror jag mest är för att jag inte orkat med teorin någonting så jag antar att jag måste ta tag i det nu men jag tror nog att jag inte orkar göra det riktigt nu så här innan vi ska på mässa med uf-företaget som är den 17:e februari i sundsvall, kom dit om ni är i krokarna (vet dock inte vars i sundsvall).

hur som helst har vi börjat planera montern nu vilket känns riktigt bra med tanke på hur stressigt det blev sist då det var mässa här. sen har vi kommit på riktigt bra idéer också med lite hjälp från björn. bara vi får tag på material nu tror jag att det kommer att bli jättefint!

Inga kommentarer: