söndag, februari 22, 2009

klagaklaga

det känns lite jobbigt att fara tillbaka till skolan imorgon. dels för att kroppen fortfarande är utmattad och dels för att jag ligger efter så mycket i matten. har missat tre lektioner i rad och idag skulle jag jobba ikapp men jag fatta ingenting, inte ens sånt jag fattat tidigare. jag vet att om jag inte far på skolan missar jag ännu mer men jag gillar verkligen inte att komma dit och man hänger inte för man kan inte det dem gjort innan.
nä nu ska jag inte klaga mer för jag vet att om jag verkligen sätter mig ner och försöker så kommer jag att fatta till slut så det är egentligen ingen fara. inte just nu iaf, värre är det om jag forfarande inte fattat till provet... jag har iaf bara två lektioner imorgon så jag kan fara hem relativt tidigt:)

Inga kommentarer: