söndag, februari 08, 2009

jag har haft en konstig känsla i/på halsen (vet inte om det är i eller på) några dagar i rad nu. känns lite som att halsen är för kort och att nåt blivit trasigt för att jag sträckt på den för mycket. kan inte minnas att jag typ sträckt mig där i alla fall.
på morgnarna är det bra men typ mellan lunch och middagen eller kanske efter middagen (jag vet inte) blir det så där obehagligt. trodde först att det berodde på några halstabletter jag åt som jag normalt inte äter så jag slutade med de men det verkar inte vara dem eftersom jag fortfarande har så här och nu ikväll har det dessutom tagit sig ner på bröstet en liten bit.
får för mig att jag har värsta hemska sjukdomen och måste opereras eller nåt. har jag det fortfarande på tisdag går jag till någon för att kolla upp det. kanske skolsyster först och se vad hon tror..

4 kommentarer:

Slippdah sa...

förkyling eller allergi om vi frågar syster stina xD

Caroline sa...

då hoppas jag på förkylning :P fast jag har aldrig kännt så här så det känns inte som att det kan vara förkylning då.. :/

nattanorberg sa...

usch då. hoppas det går över! :) du får krya på dig!

nattanorberg sa...

Den 15 februari. :)