fredag, februari 27, 2009

fredag

jag kom på en sak idag. jag gillar att ha muntliga redovisningar. i alla fall just då jag står där och pratar och ett tag efteråt. själva förberedelserna och nervositeten man kan få innan gillar jag mindre.
tycker det är helt underbart om någon/flera som lyssnar ser ut att tycka att det är intressant.
jag är nästan aldrig riktigt förberedd inför en redovisning och jag tror att det beror på två saker, 1. jag är för lat för att träna 2. jag vill inte att det ska låta för inövat.
äsch nog pratat om det här, skulle bara säga att det är kul och det har jag ju gjort.

ikväll skulle jag egentligen vara lite hos nathalie men jag vågade inte vara där då jag är rädd att smitta ner någon då alla i vår familj har varit/är antingen magsjuk eller förkyld. då blev det bara att jag lämnade en present till henne plus att jag hämtade lite grejer till företaget som jag ska hålla på med på lovet (vi fick sportlov idag!).
efter det fick jag ta mig en titt på min brors lägenhet. den var riktigt stor och jag tror att den kommer att bli fin då han fått ordning på saker och ting. det var tänkt att han skulle flytta dit ikväll men det vart bara att flytta in lite grejer, ingen bror. antar att han flyttar imorgon istället. det kommer nog att kännas riktigt tomt här hemma men jag kan ju alltid hälsa på honom:)

Inga kommentarer: