söndag, januari 25, 2009

jag har inte varit direkt duktigt på att skriva här på slutet så tänkte att jag skulle skriva om några dagar som jag faktiskt kommer ihåg vad jag gjorde på.

fredag 16/1

det var 150-dagars med temat rock och hiphop. jag hade skitroligt hela kvällen från början till slut, så roligt att tiden bara sa swosch! innan var vi hos stina och co och där upptäckte jag att jag kunde growla (stavning?) fick ont i halsen av det och blev hemskt hes så det lär jag inte göra om i första taget, hoppas jag.
stina, nathalie och jag på 150-dagars

lördag 17/1

vi var till michaela för att fira att hon blivit 18! där bjöds det på god mat och efterrätt och det spelades guitar hero. det blev även mycket prat om allt roligt som hände på 150-dagars.

söndag 18/1

ljusparty hos nathalie. hade aldrig varit på ett sånt tidigare så det var kul att se vad det var för nåt. köpte inget själv men mamma fick köpa genom mig.



minns inte riktigt vad jag gjorde under veckan men jag minns att allt med skola kändes rätt så jobbigt och att någon dag, torsdag tror jag, så hittade jag mig en portfölj (med axelrem!) på second hand för bara en hundring. så som jag har letat efter en billig en. äntligen!
nu denna helg så har jag mest bara kollat på greek. tänkte plugga lite matte nu på kvällen men ingenting gick, jag var väl helt inte på det humöret antar jag. nya tag imorgon!

Inga kommentarer: