fredag, december 05, 2008

UF-mässa

Idag har det vi varit på UF-mässa i Arken med vårat företag Nature Clothing & Accessories.
Det var riktigt roligt och vi fick sälja lite grejer och vi delade ut jag vet inte hur många lappar.
I början så kändes det som att vi inte skulle få sälja någonting men det var ju på morgonen så det var väl inte någon som hade tid då. Sen från lunch och tills det slutade kl 15.00 fick vi sälja en hel del. Allt som allt sålde vi för lite mer än 500 vilket jag tycker var väldigt bra:)
Tyvärr vann vi inte montertävlingen men jag tycker vi hade en himla fin monter ändå:) Hade det funnits typ miljötänktävling eller affärsidétävling tror jag nog att vi kunde ha fått pris;)
Jag känner då det att det var himla utmattande att vara där hela dagen för jag är helt slut på och jag har så ont i fötterna men det är sånt man får ta^^ Himla roligt har det varit idag iaf!
Lite bilder kommer senare

2 kommentarer:

Slippdah sa...

Det var super :p längtar till sundsvall nu (: Jag höll på att somna hos frisören för att jag var så slut efter att ha jagat folk hela dagen nästan ^^

Caroline sa...

ja jag med:D då kommer vi ju att vara mera förberedd också;D
haha, jag ville sova på bussen men det gick inte för jag hade så jävla ont i fötterna:P