söndag, november 30, 2008

jag vaknade inatt/morse av av kelso var under täcket och slickade/bet mig överallt där han kom åt och försökte typ krypa under mig kändes det som. jag var för trött för att kliva upp så jag stoppade om mig så att han inte skulle komma åt men då for han på ansiktet istället så då var jag ju tvungen att täcka det också men då for han på håret. så till slut var hela jag stoppad om och då tröttnade han till slut. då han gick så la jag ju till mig igen men det gick bara ett tag och så var han tillbaka.. den här gången blåste jag honom en massa i ögonen och då verkar han ha fattat och la sig bara brevid mig tack och lov.
så fult att man ska ha sovit dåligt pga en katt..
och nu så har han varit helvell och kutat överallt, rivit ner krukor och hittat på en massa annat jävelskap. jag vart så less på honom så precis innan jag började skriva det här så stängde jag in honom på toaletten för att se om han lugnar ner sig. ska se efter om någon minut. har han inte lugnat ner sig vet jag inte vad jag gör, han är verkligen skitjobbig

Inga kommentarer: