söndag, november 02, 2008

halloween

i fredags va det halloweenfest hos stina. var ju tänkt att folk skulle klä ut sig men det var inte många som gjort det. jag själv var inte så utklädd heller så. tänkte först köra på 50-tal men det ville jag inte så då tänkte jag vara vampyr men hittade inga tänder så det vart bara halvhjärtat.
senare på kvällen så drog jag, stina och några andra till plattan (liquid). först kändes det rätt tråkigt men så fort stina och jag började snacka en massa skit blev det himla roligt. värsta med kvällen var då några helt främmande personer kom och satte sig vid oss och en av de satt nästan upp i knäet på mig. det var som lite halvläskigt. kom på att det bara var näst värsta men det värsta tänker jag inte skriva om. bästa var nog iaf då stina och jag snackade skit. skitkul!

bilden har jag snott från nathalie

1 kommentar:

nattanorberg sa...

det var en trevlig kväll även om den slutade rätt tidigt för min del :P men jag va nöjd iaf :)