fredag, november 07, 2008

fredag morgon

hade körlektion nu på morgonen. gick rätt bra tycker jag iaf om man jämför med sist jag hade körlektion. det blev till att träna på att parkera idag och jag nöjde mig inte med att göra det nästan rätt så det blev att jag gjorde om på eget initiativ. det verkade som att han tyckte att jag klarat det men jag sa att jag ville lära mig ordentligt för liksom man ska ha det hela livet, jag vill inte fara runt och göra fel hela livet.
nu sitter jag på bilden för jag hade tänkt fråga björn en sak men han var inte här. kunde inte somna förrän minst halv 2 inatt för att jag låg och fick en massa idéer till bilden och projektarbetet. det är verkligen hemskt då man vet att man måste sova men man vill bara kliva upp och börja skapa, jag får typ ont i kroppen nästan ibland. idag har jag iaf tid att göra det jag kom på till projektarbetet. sen måste jag framföra en sak till de andra som jag kom på också. har satt en påminnelse på det så jag lär inte glömma

Inga kommentarer: