torsdag, oktober 30, 2008

påtvingad stil

jag har drömt en massa konstiga saker inatt. tänkte berätta lite ur den konstigaste drömmen jag kommer ihåg.
jag var tydligen med i ett band men vad jag gjorde i det vet jag inte. tydligen var jag även ny i bandet för de övriga bandmedlemmarna kidnappade mig för att ge mig (tvinga på mig) en ny stil som passade själva bandet. några saker var ju iaf ok men de ville ha på mig en massa glittrande saker som såg ut som ponchos men man skulle använde de som kjol och till det skulle jag ha glittrande spetsstrumpbyxor. många av grejerna de skulle ha på mig var helt ok om det inte hade varit för alla påsydda märken. det var en hel drös med hjärtan.
värst av allt var nog ändå att de skulle ha på mig ett par jättelåga ljusa jeans som satt skittajt vid rumpa/höfter men var utsvängda i slutet, sen gick de bara till under knäet också. och som att inte det var nog så satt det självklart en massa löjliga märken på de med. värsta mardrömmen ju.
sen efter mig så var det tydligen en till som var ny i bandet och hon hade jättefint svart hår men det färgades ljusorange med rosa slingor. skithemskt fast på nåt konstigt vi så passade hon i det...

Inga kommentarer: