lördag, oktober 11, 2008

plattan (numera kallad liquid)

vid fem for jag till nathalie och vi fixade iordning oss. sen for vi till sara i domsjö för att förfesta. det var mycket trevligt och roligt folk där. mina skor blev nedspydda men jag hade sällskap då jag rengjorde de så jag hade roligt ändå:) tur säger jag då bara att jag hade lackskorna
sen tog vi bussen in till stan och därefter drog vi på framnäs och träffade lite folk. och efter det for vi till plattan (numera kallad liquid). där köpte jag och nathalie en dooleys var men hon i baren segade på nå så jävulskt att då vi skulle betala var happy hour slut.. deras klocka var prick men nathalies var två minuter i...
vi var rätt trötta så vi gick hem ganska tidigt vilket var skönt:)

trots mina nedspydda skor, tjejen i baren och tröttheten så var kvällen rätt lyckad:)

Inga kommentarer: