måndag, oktober 06, 2008

dagen

idag hade vi skolfoto och det var tänkt att vi skulle nörda till oss men fotografen va så jävla konstigt så det blev bara kalablaj av allt..
14.50 hade jag min första körlektion. var lite pirrigt innan medan också förresten. jag var då väldigt ovan den bilen så när jag kört klart och vi bytte plats igen så skakade mitt ben:P
efter körlektionen mötte jag upp nathalie för att vi skulle gå till uh för att äta och plugga. det blev mest äta och prata men trevligt var det i alla fall:)
nu snart är det tänkt att jag ska fortsätta med pluggandet. får hoppas bara att det inte dröjer alltför länge innan jag sätter mig ned med det, med tanke på hur lite jag pluggat kan jag nog inte vänta mig nåt mer än g men jag är nog rätt nöjd med det för det är ändå bara historia

Inga kommentarer: